Varsaymanın Laneti Üzerine – Değişim
Ağustos 3, 2020
Umut Apartmanında Yaşayan Kız
Ağustos 3, 2020

Kağıt Helva

Kırklara bir

 

Kumla başladı kalelere çıkmaya

Kısaldı boyu, uzadı namlusu

silahların

Çadırı kurdu

Modernleşti uykusu

 

Saçları sarı, sonra çiçekler

siyahı andırır

 

Kırklara kir

 

Yolsuzluğu eşek üstü, hastaneyi

ölüm döşeğinde duydu

Korkusu alınmak işten, susuldu

Uzadı taksiti çocukluğunun

Sulanmış bahçesi, kurular yaş

Üstelik çözülmekte faili meçhul

cinayetleri

 

Kazıldı kuyusu, su tatlı su

Çirkinliği toprağından

 

Kırklara pir

 

Bıraktı kanatlarını, esirler seçilmişti

Yamaç, zayıf ayaklarını

güçlü gösteriyordu

Kimi kurdu, kimi kuzuyu

Esirler seçilmişti

 

Mürit olundu mu?

Kolaydı, bulunurdu

mürşit

 

Kırklara zincir

 

El yazması, gül bozması

Kalemi hakim elinde kırılmadan

yârin elinde yazılıyordu gündüz-gecesi

 

Sevda, gurbet, hem yârin sözü

Çalındı ömrü

-Tanrıya sunduğu-

 

Kırklara yedilere*

 

Çiçeği siyahtı

-Kolaya kaçmadı-

Çirkindi toprağından

Esirdi, seçilmişti

-Kolaya kaçmadı-

 

Mürşitten kurtuldu

 

Ellerinle karşılaştı, ancak

o zaman karıştı

 

Kırklara *yedilere



Paylaşmak Güzeldir:

Mehmet Antep
Mehmet Antep
Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi okusa da; hayatında sanatın siyasete yenik düşmemesi için fotoğraf, şiir, sinema ve tiyatro ile ilgileniyor. Spor yayıncılığına bir şekilde başladığı dönemde, hayatını bu şekilde idame edeceğini planlamıyordu. Fotoğraf-edebiyat ilişkisinin gücüne inanmakta ve bunun için sanatsal içerikler sunma çabasında. Yaşamın kısa hayallerin uzun soluklu olmasından dolayı fazla köşeli, yıldız olmak için çokça topraktan.